lördag 3 maj 2008

Komplex...

Jag har ju tidigare uttryckt att jag inte riktigt gillar barnfamiljer för att senare betona att jag faktiskt gillar barn. Jag tar tillbaka allt sådant för idag träffade jag en riktig jävla satunge...

Var och badade på badhuset i Nyköping. Stod i duschen och tvättade av klor och barnpiss då en unge på ca 3 år frågar sin nakna pappa i duschen bredvid: Pappa, varför har han mindre snopp än du?

Det hjälpte inte upp självförtroendet. Dumungens pappa hade det oxå jobbigt, han ville nog helst strypa sitt barn...

Död åt alltför ärliga barn!!!

3 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Jaaaa men du har ju fortfarande inte besvarat frågan...

Anonym sa...

Jag gjorde samma sak när jag var liten å badade bastu med pappa å hans chef :P /Emilia

Anonym sa...

ha ha ha ha, det är väl härligt med barn, dom är ju så gulliga och söta... hi hi hi