fredag 20 mars 2009

Operabarens policy


Läser lite nu och då i Linda Skugges blogg i pocketformat och hittade en pärla.

I dag skulle jag träffa några snälla författare på Operabaren men när jag ringde för att kolla om man fick ha liggvagn där sa de: nej nej här finns absolut ingen plats för barnvagn, kom inte hit!
Så jag stannar snällt hemma.

Skrivet av Linda Skugge den 12 okt 09:16


Jag har inte för vana att springa på Operabaren men funderar starkt på att börja göra det nu när jag känner till deras policy angående barn/barnvagnar. Jag hoppas innerligt att alla caféer runt om i Sverige anammar denna underbara policy. Tänk så skönt det vore att gå ut och fika då.

1 kommentar:

r1ll0.blogspot.com sa...

Jag har helt ändrat uppfattning om Operabaren nu, det låter faktiskt som ett toppenställe! Jag hoppas trenden sprider sig till matbutiker, klädaffärer och andra instanser likaså!