söndag 21 september 2008

Till Rickard

Visserligen ligger denna video nära den jag dedikerade till Johan, men va fan, det skiter jag i. Roxette var faktiskt bra en gång i tiden. Deras två första plattor står jag för att jag tycker om än idag. Soul deep som var tredje singeln från debuten "Pearls of passion" är nog i mitt tycke den bästa låten de har gjort. Främst för att Marie sjunger så otroligt bra och får nyttja hela sitt sångregister. Hon har verkligen resurser den där lilla människan.

Just denna version ligger mig extra varmt om hjärtat iom att jag som liten 14-åring var på plats där i Himmelstalundshallen i Norrköping.

Passar på att hälsa till Caroline Ginner och Ellinor Lindeborg som var mina partners in crime den kvällen. Kram!

Rickard: Soul deep för din öppna och varma själ :-)

See ya! // manken

Inga kommentarer: