söndag 28 december 2008

Jag antog en utmaning

Reglerna är:
Publicera reglerna på din blogg.
Svara på de sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
Twin peaks
Will & Grace
Scrubs
The big bang theory
How I met your mother
True blood
Dexter
Ugly Betty

8 saker jag gjorde igår:
Städade
Diskade
Stressade
Pratade med mamma och returnerade en flaska rödvin
Träffade min bonussyster med familj
Fixade Jessicas behå
Firade Kalle och Nina på jordens fest
Väkomnade herr Nilsson hem

8 saker jag ser fram emot:
Morgondagen
Övermorgon
Dagen efter det
Dagen efter det
Dagen efter det
Dagen efter det
Dagen efter det
Dagen efter det

8 saker på min önskelista:
Lägenhet
Pojkvän
Att bli skuldfri
Mindre skitsnack
Ny mobil
Grammofon (ja, gillar mina vinylskivor)
Ett tillfredsställande jobb
Allmän välgång

8 favoritrestauranger:
Rex (Umeå)
Patricia (Stockholm)
Invito (Umeå)
Fika (Nyköping)
Crazy cow (Nyköping)
Bitter (Göteborg)
Il primo (Västerås)
Voyage (Nyköping)

8 personer jag utmanar:
Alla som vill får anta utmaningen.

Inga kommentarer: