torsdag 25 december 2008

Madonna... IGEN!

Min blogg är väldigt spretig. På senare tid också dåligt uppdaterad. Funderar på att ha Madonna som röd tråd iom att jag alltid återkommer till henne. Jag ger mig själv året ut, dvs ca 1 vecka på att styra upp det hela. Hav tålamod!

Tills dess... Varför inte köra Hung up live från London och hennes Confessions tour 2006. Jag vet inte om jag finns med i publiken. Flera av London-konserterna filmades, men jag var där den 16 augusti (min fasters födelsedag btw). However, detta var senast jag såg detta fenomenala energiknippe. Allra sista minutrarna av en otrolig show. Jag stod vid sidan av runway, hade ca två meter till scenkanten och var i extas under hela showen. Hon hade redan då infört regeln om att stänga av all air condition under konserter. Det var VARMT kan jag säga. Under detta avslutande, underbara nummer steg säkert temperaturen med 5 grader. Jag har aldrig varit så varm och svettig i hela mitt liv, ej heller så euforisk. Vi dansade, sjöng, skrek och var på topp. Ni skulle ha varit där! Hennes otroliga dansare höjde nivån ytterligare.

Jag var som i ett töcken efteråt. Jag fick kasta mig på tunnelbanetåget, vidare till bussen och hann till flyget med mindre än en kvarts marginal.

Lycklig var jag :-)

Enjoy

Inga kommentarer: