onsdag 19 augusti 2009

Madonna (always)


Jag vet att jag borde ha lagt upp fler inlägg på bloggen. Undrar lite när jag skulle haft tid med det. Jag är verkligen tacksam över det jobb jag lyckats få, men just detsamma innebär att jag inte kan blogga annat än på nätterna. Nåja....


Var på Madonna förra helgen. Hon är ALLTID bra och det var extra kul att se henne på "hemmaplan". ALLA frågar hur konserten var och jag har svarat samma sak ; Madonna är Madonna och alltid bra. Femte gången jag såg henne nu. Dock sämsta turnén hittills. Lite spretig. Konstigt låtval. Allt vägdes upp mot att hon var så nära.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Jag undrar inte när nästa inlägg ska komma, det vet jag, det kommer ett per månad.
Det jag funderar på är när de ska handla om något annat än Madonna..?

mank sa...

Never!! Bara Madge from now on! Haha!