onsdag 19 augusti 2009

Ledig dag


Jävlar så skönt det är att vara ledig en hel dag utan några som helst förpliktelser. Sov hur länge som helst till att börja med. Alltid en bra start med sömn :-) Ägnade någon timme åt facebook, spotify och bloggläsande som första aktivitet på dagen. Sol på min lediga dag lockade mig ut. La mig i gräset och läste texter av underbare Jonas Hassen Khemiri. Varvade lite med Annika Lantz och Dårens dotter av Mian Lodalen. Underbart att bara ligga och njuta av bra böcker, saknar mitt läsande. Har inte varit lätt att hitta tid till att läsa när jag går hemifrån kl 9 på morgonen och inte är hemma förrän tidigast halv elva på kvällen.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Lät härligt :)

Macke sa...

Faan låter som en riktigt underbar dag!!! Kul att du har börjat blogga igen.. ME LIKE :D