lördag 16 februari 2008

Ny dag, nya händelser


Hallelåjah!

Har tagit del av två vänners bloggar. De var hur kul som helst och de hade en del att säga. Dessvärre vill de förbli hemliga (och som Helen sa; visst är det konstigt). Nåväl, jag är ju långt ifrån hemlig, ni får nöja er med mig.

Vaknade för en dryg timme sen och tänkte göra fint i Sus rum tills hon kommer hem. Den jävla jävla dammsugaren funkar ju inte så bra dock :-( Har bäddat rent och sopat så gott jag har kunnat. Väntar nu på att herrskapet nere på Esplanaden ska vakna, kanske ids de ta med en dammsugare upp hit... Ni vet... måste ju va fint till Melodifestivalen. Med tanke på vad jag skrev igår så vill jag gärna ha en ren skön röd matta att kasta upp på om/när skatan går vidare...

Stort tack till Anna som skickade två Nanne-CD's jag inte hade. Love ya! Om nu bara herr Nilsson ville ringa så vore livet toppen.

Bye bitches

1 kommentar:

Emmeli sa...

Jag blev så outgrundligt glad att inte Carola gick vidare direkt!! Det gjorde min kväll. Lika outgrundligt arg blev jag när jag hörde The Nicole!! JAG hade utan att överdriva kunnat göradet där så jävla mycket bättre. Vad fan tänkte Christer B med?