onsdag 5 mars 2008

Födelsedag


Nu är jag 34 år gammal. Firades av min närmsta familj inkl Åke igår kväll. Förbaskat god smörgåstårta var det, och min systers tårta? Världsklass!! Själva dagen var väl sisådär. Jag tvättade åt Åke, pratade med Lasse (Mammas underbara sambo), gick ett ärende åt herr Nilsson och försökte känna av att jag blev ett år äldre. Kände ingenting. For hem till mamma o Lasse. Umgicks lite med mamma då Lasse for på hockey. Tydligen spelade NH mot Björklöven, men vad rör det mig ;-)

Passar på att tacka alla som kommit ihåg mig och grattat under dagen, blev väldigt glad. Roger , Rickard, Åsa, Jenny, Lina, faster Ingrid och ni andra, tack igen!!

Ett särskilt väldigt stort tack till Jessica som kom och firade mig personligen! (Vi ses imorrn)

Jag har låtit så anti vad gäller barnfamiljer i mina tidigare inlägg så jag bara kände att jag måste visa att jag verkligen älskar barn. Jag vill bara kunna välja mina tillfällen att träffa dem, inte ha dem inpå livet jämt. Förutom Charlie då. Han får min fulla uppmärksamhet när helst han vill. Kram till alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott vännen!! Kram//Mia

Therése sa...

Grattis i efterskott!!! Kram kram kram