torsdag 13 mars 2008

Umeå nästa

Fan vad tiden går fort! Har varit i Nyköping nu i 11 dagar. Det blev 5 dagar extra pga av jobb. Skulle gärna stanna ännu längre dock. Utöver jobb har jag spenderat veckan med att umgås med föräldrar, syster, syskonbarn och Åke. Även om jag som sagt gärna skulle stanna längre ska det bli kul att komma hem till Umeå. Om inte annat för schlagerslag hos Rillo på lördag. Herr Nilsson och jag kommer att göra storslagen entre, det blir raka vägen från Stockholm till festen på Esplanaden.

Ska bli intressant att se hur Sverige röstar. Tycker det finns en del bra låtar i årets final. Charlotte i all ära, men min röst kommer gå till bidraget ovan. (Who wouldn't wanna dance all night with the bourgeoisie?!) :-)

HEJA HEJA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Schlagerslaget är på, och du samt Mr "Jag är inte nöjd" Nilsson är våra hedersgäster! Det kommer att bli en sanslös lördag!