söndag 6 januari 2008

Typical sunday


Idag är det söndag. En typisk söndag. Sitter som bäst och funderar på vad jag ska ladda DVD'n med. Ligger efter i TV'serie-tittande. Borde kanske se på de sista avsnitten på säsong 2 av What about Brian. Borde också kolla klart på säsong 1 av The Riches. Känner dock mest för att se min favoritserie Scrubs. Det tråkiga är att jag plöjde säsong 1-6 dagarna innan julafton. Vad göra? Kan det vara ett av dagens i-lansproblem?

På tal om TV-serier så är jag helt såld på Californication. Varför har inte nån svensk kanal snappat upp den ännu? Well, well, den kommer väl så småningom.

Nåja, kort inlägg idag. Ska ta mig till köket och fixa en nättare middag åt Susanne, Fredrik och mig så att jag kan dåsa vidare i soffan, tittandes på någon av alla TV-serier som väntar mig.

Over and out.

Inga kommentarer: