lördag 12 januari 2008

Tystnad


Usch vilken vecka jag har haft. Har varit krasslig från och till sen nyår men i måndags kväll blev det riktigt illa. Kändes som om någon drog tusen taggtrådar upp och ner i min hals. Gick till läkaren på tisdag morgon och han konstaterade att jag hade en rejäl infektion som satt sig på stämbanden. Har fått proppa i mig medicin hela veckan och blev dessutom belagd med talförbud. Medicinen har däckat mig totalt, har varit konstant trött och varit i nån slags dvala, endast vagt medvetande om min omgivning. Att inte kunna kommunicera de ggr jag varit vaken har ju inte bättrat på det hela precis. Har nu äntligen piggnat till en smula och kan prata lite lågmält. Ska ta och få i mig lite mat för första gången på bra länge, minns inte ens när jag åt senast. Förhoppningsvis något muntrare inlägg nästa vecka.

Amen.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Do you love it....? :)

mank sa...

Yeah! I was like..hot? ;-)