fredag 25 januari 2008

What to do?


Fredag igen. Vad göra ikväll då? Hade tagit fel på datum för söt-Linus fest. Trodde det var ikväll, men det var inte förrän imorrn. Ser ut som jag har två aktuella alternativ. Antingen går jag till familjen Turesson och är social och tar några öl, eller så stannar jag hemma, lägger mig i soffan och glor på Let's dance... Eftersom jag är sugen på sällskap så lutar det åt alternativ nummer 1. Det värsta är att jag har noll lust att snygga till mig. Å andra sidan är det väl inget potentiellt ragg på festen så jag kanske kan gå dit lite halvsaggy. Har förresten en ursäkt att gå dit iom att jag borde lämna igen Nikki Sixx's "The heroin diaries" som jag lånat av fru Turesson. (inget ni behöver läsa, den var rena hästdyngan).

Äh fan, jag går dit, ska ta ett självporträtt, ladda mp3-spelaren med nåt bra och promenera till Mariehem. Får ju lite motion om inte annat. Dessutom var det längesen jag träffade Turessons och de andra.

Bye for now.

1 kommentar:

r1ll0.blogspot.com sa...

Go tell it on the mountain :)