onsdag 16 april 2008

Ett fyrfaldigt leve för Susanne!


Hon leve, hip hip: Hurra! Hurra Hurra! Hurra!

Det blev då stressigt ikväll. Hur kan man äta en födelsedagsmiddag ute på 35 minuter?? Hade väntat mig ytterligare en dryg timme innan herrskapet skulle dyka upp. När de meddelade att de var på ingång stod jag i kalsonger (oduschad), med orastade hundar, febrilt handvispandes grädde till tårtan samtidigt som jag verbalt försökte få jordgubbarna att tina snabbare... Det blev väl lite sisådär kan jag säga. Dock försäkrar Susanne att hon har haft en superbra födelsedag. Nu är festen igång; jag är renduschad och tårtan blev OK om än inte min bästa kreation.

Hur som helst, Grattis på 25-årsdagen underbara Susanne!

Ni andra, om inte förr så kommer det ett inlägg till helgen.

Unge herr Henryson

Inga kommentarer: