fredag 25 april 2008

Grattis till gammgubben!

Allas vår Rickard fyller 33 år idag. Susanne och jag började firandet med att bjuda pojken på middag. Runt 21-tiden slöt resten av vännerna upp. Det droppar fortfarande in vänner, KUL! Festen pågår för fullt och alla är glada och har det bra. Synd bara att bästa Åke sitter ca 75 mil bort :-(

Jag har en extra anledning att fira... Hard candy släpptes idag. Har inte hunnit lyssna till 100% ännu, men vid första lyssningen fastnade jag för Miles away. Spontant känns albumet lite massproducerat (inte så konstigt med tanke på Timbalands inblandning). Tror dock att albumet kommer att växa. Madonna vet ALLTID vad hon gör.

Nu ropar vännerna efter mig så jag ska följa deras önskemål om att vara en social liten bög.

Grattis, kram och SKÅL!

// mank

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Och granen står så röd och grann i stugan...

mank sa...

If only....