söndag 6 april 2008

Tic toc, tic toc, tic toc

I dag är det bara nitton dagar kvar till releasen av Madonnas nya abum Hard candy. Yes, yes yes!!! Det är nästan 2 ½ år sen förra plattan, den helt fantastiska Confessions on a dance floor, släpptes. Jag och många med mig har höga förväntningar. Grejen med Maddy är ju dock att hon alltid levererar. Visserligen tar det ett tag för vissa låtar sätta sig, men jag har faktiskt aldrig blivit riktigt besviken. Jag var väl inte helt såld när jag hörde 4 minutes första gången men för varje lyssning blir den bättre. Utöver 4 minutes har jag bara hört Beat goes on. Vet att flera av mina vänner ogillar den, men jag går mot strömmen och älskar den. Skall bli spännande att höra Devil wouldn't recognize you - snygg titel på en låt tycker jag. Längta! Längta! Längta!

Until April 25th - Madonna feat. Justin Timberlake - 4 minutes.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Ajajaj.... ditt Youtubeklipp ser ut att vara ur funktion!

mank sa...

Ajdå... Fixade det nu. Warner o deras förbannade rättigheter....