fredag 11 april 2008

Yet another friday

Fredag igen, hurra, hurra, hurra, hurra! Rickard och Susanne skall på middag hos Emilia och Stefan. Följde dem till bussen och passade på att rasta the psycho-dogs. Själv laddar jag inför Så ska det låta där jag ivrigt skall heja på Nanne. Tydligen är hon i lag med Snygg-Erik så jag får en riktigt trevlig timme framför TV'n :-) Lite vin skall jag inmundiga för att höja stämningen ytterligare. Hoppas sedan på att få sluta upp med de andra på Mariehem. Får jag inte komma kan fröken Ylitalo och herr Holmbom räkna med att jag stenar dem till döds vid första bästa tillfälle... Sitter redan nu och funderar på vad jag ska bjuda på i min schlagerlördag imorgon. Det finns ju en hel del att välja på om man säger så. Well, well, det får ni se imorgon. Hoppas alla har en trevlig fredagskväll.

XXX / manken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att jag inte läste din blogg lite tidigare.. Då har jag kunnat komma och se "Så ska det låta", och dricka vin med Herr Mank och vara social!

Kram//Mia

mank sa...

ajajaj! Ja det var synd :-(