torsdag 9 april 2009

Juniorpride

Vart jag än vänt mig idag har jag stött på små minitransor. Har inte hört att det ska vara någon slags juniorpride, men antar att så är fallet. Denna miniparad skiljer sig lite från den stora jag är van att delta i om somrarna. Där brukar transorna bjuda på diverse trevligheter som kondomer, blommor och kyssar. I denna för mig nya variant TIGGER de små HBT-personerna. Alltifrån godis och läsk till pengar. Weird...

Måhända har jag bara haft en surrealistisk dröm, eller så har jag hamnat on set hos David Lynch.

4 kommentarer:

Lindsey sa...

Jag skulle ju iofs bli lite misstänksam om såna där små knoddar skulle komma och börja tigga kondomer ... =). Tur jag har sluppit knoddisarna här iaf, var nästan orolig där ett tag att det skulle plinga på dörren.

r1ll0.blogspot.com sa...

De vill ha tillbaka de kondomer, blommor och kyssar de gett dig genom åren, så det är bara att langa åt dem ett knippe påskliljor och ett tiopack gummin så lämnar de dig garanterat ifred.
Var försiktig med kyssandet bara om du inte vill bli arresterad.

mank sa...

Aaah, på så sätt. Men en gåva är väl en gåva? Ojuste att ta tillbaka. De snåla jävlarna!!

r1ll0.blogspot.com sa...

Ja men så kommer de också från Blåkulla... eller liknande skatbo.