söndag 5 april 2009

Söndag igen

Bra avslutning på en innehållsrik vecka. Härligt med sol, synd bara att det blev mindre av den varan idag. Tog mig ut på en långpromenad ändå, kallt var det ju inte även om solen endast visade sig sporadiskt. I övrigt en lugn söndag. Vaknade vid 8 då Charlie inte ville sova längre (Jag var barnvakt igår kväll). Slöade några timmar hos syster innan jag gick och hälsade på lilla mamma. Spenderade några timmar där och bjöds på mat innan jag på eftermiddagen tog mig ut på promenaden. Tog med en termos kaffe och gick ut till Söra, slingan runt där ute, in till Harg/Oppeby och slutligen till Isaksdal via stan.

Läste en stund på sena eftermiddagen och sedan en tur till ICA för att införskaffa nåt lätt att äta. Blev varma mackor framför Six feet under och Parlamentet. Snart dags att sova, men måste bara se ett avsnitt till av Six feet först :-)

1 kommentar:

Madde sa...

Så här ska söndagar vara :)