torsdag 16 april 2009

Högljutt

Låg och läste i godan ro när grannarna blev lite sugna. Alltså hur lätt är det att koncentrera sig på det när det låter som att en porrfilm spelas in på andra sidan väggen? Dom knullar ju så hela huset skakar. Fick lov att lägga ifrån mig boken, plugga in hörlurarna i datorn och titta på några avsnitt av 'How I met your mother' för att slippa eländet.

På tal om sex skulle jag inte ha nåt emot att ha det med Cam Gigandet. Han var den enda behållningen av mitt biobesök igår. Var och såg 'The unborn' som tycktes verka lovande. Det visade sig vara ett misstag, man kan lätt luras av en trailer. Riktig skräpfilm som inte skrämde ett dugg. Hoppade inte ens till någon enda gång under de 90 minuter jag satt och gäspade i salongen. Se den inte! (Ja såvida ni inte vill betala 85 spänn för att titta på Cam då, men det räcker nog med bilden ovan).

1 kommentar:

Lindsey sa...

Tur att du förvarnade. Hade tänkt se den filmen nämligen. Angående grannar och knullande, så verkar du fått motsvarigheten till vad som döljer sig ovan mitt tak här på Pilgatan ... Hänvisar därför till bla följande inlägg i min blogg ... =).

http://lovely-lindsey.blogspot.com/2008/12/grannar.html